Erzincan'da Su Yönetimi İçin Ortak Akıl Buluşması

Erzincan İl Su Kurulu Toplantısı'nda su kaynaklarının etkin ve sürdürülebilir yönetimi ele alındı. Kurumlar yürüttükleri çalışmaları paylaşırken, yeni dönem yol haritası da değerlendirildi.

GÜNDEM - 26-06-2026 09:57

Erzincan'da su kaynaklarının korunması ve gelecek nesillere güvenle aktarılması amacıyla düzenlenen İl Su Kurulu Toplantısı, Erzincan Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın'ın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıya İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçaker, Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü Şube Müdürü Bilal Kirmencioğlu ile kurul üyeleri katıldı.

Toplantıda, Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü, Erzincan Belediyesi ve Devlet Su İşleri (DSİ) 82. Şube Müdürlüğü tarafından kent genelinde yürütülen su yönetimi çalışmaları katılımcılara sunumlar eşliğinde aktarıldı.

Kurul üyeleri, geçtiğimiz yıl alınan kararlar doğrultusunda hayata geçirilen uygulamaları kapsamlı şekilde değerlendirirken, Erzincan'ın su kaynaklarının daha etkin, verimli ve sürdürülebilir bir anlayışla yönetilmesine yönelik yeni dönem hedefleri ve stratejileri de görüştü.

Toplantıda, suyun yalnızca bugünün değil geleceğin de en önemli doğal kaynaklarından biri olduğuna dikkat çekilerek, su tasarrufu, kaynakların korunması ve kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi konularında iş birliğinin kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

Günün Diğer Haberleri