Kemah’ta geleneksel hale gelen ve bu yıl 48’incisi düzenlenen Kemah Köyleri Dostluk Turnuvası, final karşılaşması ve ödül töreniyle sona erdi. Büyük ilgi gören organizasyonun final programına Kemah Kaymakamı Resul Tutay da katılarak sporcuların heyecanına ortak oldu.
Yoğun katılım ve coşkulu bir atmosferde gerçekleşen final müsabakasını tribünden takip eden Kaymakam Tutay, turnuvada mücadele eden tüm takımları kutladı. Sporun toplumları bir araya getiren ve dostluk bağlarını güçlendiren önemli bir unsur olduğunu vurgulayan Tutay, organizasyonun birlik ve beraberlik açısından taşıdığı değere dikkat çekti.
Final karşılaşmasının ardından düzenlenen törende derece elde eden takımlara kupa ve madalyaları takdim edildi. Turnuvanın şampiyonluğunu kazanan Koçkaspor, kupasını Kaymakam Tutay’ın elinden alırken, başarılı performansıyla izleyicilerden alkış topladı.