Erzincan’dan Erasmus+ Başarısı

Erzincan’da Erasmus+ projeleri kapsamında 251 bin avro hibe ile 145 öğretmen ve öğrenci Avrupa’da eğitim deneyimi kazandı. Vali Aydoğdu başarılı eğitimcilere belgelerini takdim etti.

EĞİTİM - 23-06-2026 18:07

Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal ile birlikte 2025 yılı Erasmus+ projelerinde görev alan öğretmen ve eğitim yöneticileriyle bir araya geldi. Programda, il genelinde yürütülen uluslararası eğitim projelerinin sonuçları ve elde edilen kazanımlar değerlendirildi.

2025 yılı boyunca titizlikle sürdürülen çalışmalar kapsamında Erzincan, Erasmus+ projeleri aracılığıyla toplam 251.030 avro Avrupa Birliği hibesi elde etti. Bu destekle birlikte 5 farklı Avrupa ülkesinde gerçekleştirilen 12 uluslararası hareketlilik programı başarıyla tamamlandı.

Söz konusu projeler sayesinde 73 öğretmen ve idareci ile 72 öğrenci olmak üzere toplam 145 kişi yurt dışında eğitim ve gözlem yapma imkânı buldu. Katılımcılar, Avrupa’daki iyi uygulamaları yerinde inceleyerek hem mesleki hem de akademik anlamda önemli deneyimler edindi.

Programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, gerçekleştirilen çalışmaların Erzincan’daki eğitim kalitesine önemli katkılar sunduğunu belirtti. Aydoğdu, Avrupa’da gözlemlenen modern eğitim yaklaşımları, üretim süreçleri ve iyi uygulama örneklerinin ildeki okullara taşınmasının eğitim vizyonunu güçlendirdiğini ifade etti.

İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal başta olmak üzere projelerde emeği geçen tüm eğitim camiasına teşekkür eden Vali Aydoğdu, başarılı öğretmenlere Başarı Belgelerini takdim etti.

 

Günün Diğer Haberleri